Jak wprowadzić nowy zabieg do gabinetu beauty? Wywiad z Magdaleną Cal-Kamińska o najnowszym e-booku

Witaj!

Dzisiaj chcielibyśmy zaprosić Cię na wywiad przeprowadzony z autorką najnowszego e-booka Magdaleną Cal-Kamińską, która odpowiada na pytania dotyczące wypuszczonego niebawem obszernego e-booka dla przedsiębiorców salonu kosmetycznych!

Weź kubek gorącej kawy i zapraszamy.

 

  1. Dzień dobry Pani Magdo, skąd pojawił się pomysł, aby  powstał ten ebook?

Magdalena Cal-Kamińska: Dzień dobry. Jeżdżąc bardzo często na audyty do różnych salonów zaobserwowałam powtarzające się zjawisko, a mianowicie, właściciel wprowadza nowy zabieg lub nowe urządzenie do salonu, które powinno generować dodatkowy duży dochód a tak się nie dzieje.

Dochodu nie ma, leasing jest i opłaty z nim związane.

Podstawowym błędem, który powtarzali właściciele salonów jest brak prawidłowego wprowadzenia zabiegu bądź sprzętu do oferty. Brak kampanii reklamowej informującej, że taka nowość jest.

Dlatego postanowiłam, iż napiszę ebooka jak to powinno prawidłowo wyglądać. Jak powinna przebiegam kampania wprowadzenia do salonu nowego zabiegu lub sprzętu tak aby już w pierwszym miesiącu był wygenerowany znaczących dochód.

  1. Dlaczego zostały zawarte akurat te trzy zabiegi?

Magdalena Cal-Kamińska: Chciałam aby cały proces był przedstawiony na trzech różnych zabiegach, tak aby ebook był pomocny i dla kosmetologów i dla masażystów. Starałam się przedstawić dosyć dokładnie tok rozumowania przy wybieraniu grupy docelowej i dokładny cały proces krok po kroku kampanii. I uważam , że wszystko wyszło zrozumiale, konkretnie, przejrzyście.

  1. Co skłoniło Panią aby napisać tak obszerny ebook?

Magdalena Cal-Kamińska: Dla mnie było bardzo ważne aby każdy mógł informacje i wskazówki zawarte w e-booku przenieść do świata realnego. Zależy mi aby gabinety potrafiły w spektakularny sposób wprowadzić nowy zabieg czy nowy sprzęt do salonu. A aby tak się stało musza przeprowadzić całą kampanię online i offline od początku do końca. Dlatego pisałam bardzo dokładnie dlaczego trzeba zrobić pewne rzeczy, jak ważne jest wykonanie wszystkiego krok po kroku i milion innych praktycznych wskazówek.

Nie można tego wszystkiego zawrzeć  na 100 stronach gdyż wtedy nie jesteśmy w stanie umieścić wszystkich niezbędnych informacji, a klient nie będzie się domyślał. Przeprowadzi źle całą kampanię i będzie miał pretensje do nas, że to nie działa. Moja intencja była i jest całkiem inna, czyli że w pierwszym miesiącu dochód z nowego zabiegu lub sprzętu musi być spektakularny, aby właściciel widział, że warto było.

  1. Dlaczego uważa Pani , że każdy właściciel powinien mieć ten ebook?

Magdalena Cal-Kamińska: Jak wiemy sprzęty kosmetyczne są bardzo drogie, nowy zabieg łączy się z dodatkowym szkoleniem dla pracownika i materiałami na których będziemy pracować. Są to bardzo duże koszta i przecież żaden właściciel salonu masażu lub salonu kosmetycznego nie wprowadza czegoś nowego aby generować dodatkowe koszta tylko po to, aby zarabiać. I ja rozumiem, że nie każdy właściciel gabinetu kosmetycznego wie jak przeprowadzić taka kampanię. Jest to całkowicie zrozumiałe. Dlatego tutaj w tym ebooku ma całą kampanie rozpisaną krok po kroku bardzo przejrzyście i zrozumiale. No i jeszcze cena . Nigdzie osoba kierująca gabinetem kosmetycznym lub gabinetem masażu nie dostanie takiej wiedzy w takiej cenie. Ja za tą wiedzę zapłaciłam ciężkie dziesiątki tysięcy na różnych szkoleniach aby móc rozpisać taka kampanię reklamową.

5. Skąd czerpie Pani pomysły na pisanie e-booków?

Magdalena Cal-Kamińska: Bardzo pomagają mi w tym audyty. Jeżdżąc po różnych salonach widzę z z jakimi problemami borykają się przedsiębiorcy w branży beauty. Niestety na studiach z zakresu działalności beauty nikt nie uczy nas jak prowadzić biznes. Jak otworzyć salon, jak prosperować , jak przetrwać i jak się rozwijać. Ponieważ oprócz Akademii prowadzę również sieć hotelowych spa w Trójmieście już od 12 lat. Więc moja wiedza nie jest tylko książkowa ale przede wszystkim jest to wiedza praktyka. Wszystko co przekazuję w ebookach po prostu działa. A dla mnie jest to bardzo dużą satysfakcja jak salon rośnie w siłę czy po moim audycie czy po przeczytaniu ebooka.

6.Jest to już 5-ty ebook czy będą dalsze?

Magdalena Cal-Kamińska: Tak oczywiście kolejne dwa są już w planach, a pisanie jednego już się rozpoczęło. Więc myślę, że premiera nowego będzie na początku lipca tego roku

7. Co radziłaby Pani osobie, która rozpoczyna pracę z e-bookiem? 

Magdalena Cal-Kamińska: Najważniejsze aby to co jest w ebooku przełożyć w rzeczywistość. Czyli krok po kroku robimy wszystkie zadanie. Jeżeli tylko przeczytamy ebooka i odłożymy na półkę, nic z tego nie będzie. Jeżeli ktoś tak planuje wprowadzić zabieg czy sprzęt tylko czytając ebooka to od razu powiem, że będą to pieniądze wyrzucone w błoto. E-book trzeba przestudiować, pozakreślać najważniejsze rzeczy, wykonać zadania, rozpisać datami swoja kampanię i ją przeprowadzić. Tylko w ten sposób osiągnie się sukces.

Najnowszy e-book znajdziesz na naszej stronie w zakładce “E-booki”. Już dziś kupisz go za jedyne 79,99zł !!!

 

 

 

Kilka słów o Magda

Założycielka i Prezes WIRTUALNYCH TERAPEUTÓW Właścicielka trójmiejskiej sieci hotelowych spa BALTIQA DAY SPA. Prywatnie żona i mama trójki dzieci.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

20 − 7 =